Creatieve

communicatie

Een uitnodiging, geen memo

Uitnodiging met een belangrijke boodschap. Niet met een memo van uw directie maar een opvallende mailing of een website voor een niet te missen congres of teambuildingactie.

Campagnes om mensen te motiveren en inspireren

Trendy (on-line) incentivecampagne. Uw mensen motiveren en inspireren om doelen te realiseren. Of om belangstelling te wekken voor uw medewerkers evenement of roadshow. Opvallende uitnodigingen en websites.

Professionele creatieve effectieve communicatie

U heeft ambitieuze doelstellingen. Xcentive ontwikkelt professionele, creatieve en effectieve communicatie. Compleet met metaforen, intrigerende mailings, gimmicks en aansprekende beloningen. Inzetbaar via meerdere media.

Opvallende uitnodiging

Passionele uitnodiging

Weet u wat u zou moeten doen? Precies, naar de Kamer van Koophandel. Dat deden ook 230 bestuurders, ondernemers en politici tijdens het KvK eindejaarscongres.

Pitstop

Soms loopt de motor niet meer zo soepel door een storing in de samenwerking. Dan wordt het tijd om het zand tussen de radartjes weg te werken.

Interactieve communicatie

''t Dak er af

De door Xcentive ontworpen uitnodiging ‘t Dak eraf’ trok 300 gasten naar Keulen. Toen ze tijdens de feestavond werden verrast met optredens van Do en Van Velzen ging het dak er af.

King

Aan accountmanagers wereldwijd een boodschap effectief overbrengen is een uitdaging. De stevige targets vroegen daarbij om een uitgekiende strategie en een creatieve presentatie.

WereldWorkshop

Als een competatieve branche de retail jaarlijks veel nieuws te vertellen heeft dan is een persoonlijke presentatie vaak de beste weg. Xcentive bedacht een origineel roadshowconcept.

Design doet verkopen

Hoe motiveert u jonge verkopers kennis te nemen en de verkoop te bevorderen van uw Franse product in een markt met veel concurrentie?

Campagne

Vive La France

Stel, u wilt een nieuw Frans product persoonlijk en feestelijk onder de aandacht brengen bij enkele duizenden, meestal (jonge) dames, van reisbureaus.

Verkopers wild

Stel, u annonceert zeer ambitieuze targets aan uw salesteam. Volgens velen té ambitieus. Dan heeft u een campagne nodig die indruk maakt om ze te motiveren en te overtuigen. 

Gouden motorblok

Het kan gebeuren dat de verkoop hapert zoals bij deze autoimporteur. Een slimme strategie en creatief concept werden ontwikkeld om dealers extra gas te laten geven.