Nieuwe inzichten in Napels

Incentive reis Napels

Vernieuwend concept voor presentatie vernieuwd produkt

Als uitgever van een leidend luxe lifestyle magazine voor vrouwen, volgt u de trends op de voet. Het werd tijd voor een nieuwe stijl en u wilt dit op originele wijze presenteren aan uw adverteerders.

U overlegt met Xcentive en kiest voor Italië. Het land van mode, cultuur, fraaie natuur en hartstocht past naadloos bij het magazine Grazia en de doelgroep. Daar beleven uw relaties een onvergetelijke incentive reis naar Napels. De originele presentatie van het vernieuwde magazine wordt tijdens een exclusieve beachparty het grootste (verkoop)succes van de trip.

Villa Grazia

Deze keer geen hotel maar een villa exclusief voor alle gasten voor de personal touch. Het kwam de sfeer ten goede en al snel werd de unieke lokatie omgedoopt tot Villa Grazia.

Pizza, Pompei, en Piazza scooters

Kennis maken met de eeuwenoude cultuur deden ze onder andere in de oudste pizzeria van Napels met een pizza workshop. En in Pompei. Deze ooit welvarende stad kent een indrukwekkend verhaal en staat niet voor niets op de werelderfgoedlijst van Unesco. Een rally met originele Piazza scooters langs de schitterende kust maakte de laatste dag tot een giornata particolare.

 

Trip

Incentive reis

Aanleiding

Productpresentatie vernieuwd lifestyle magazine voor 25 adverteerders

Bedrijf

Uitgever tijdschriften

Duur

3 dagen